پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251019
کنار مردم خسارت ديده از زلزله هستيم/به نيابت از رهبر انقلاب به کوهرنگ آمدم
تاریخ انتشار : 1400/07/21 07:41:27
نمایش : 1225
رئيس سازمان بسيج مستضعفان گفت: به نيابت از رهبر معظم انقلاب، در صحنه‌هايي که مردم دچار خسارت مي‌شوند به ميدان مي‌آييم و در کنار مردم هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفان امروز در سفر به شهرستان زلزله زده کوهرنگ گفت:به نيابت از رهبر معظم انقلاب، در تمامي صحنه‌هايي که مردم دچار خسارت مي‌شوند در کنار مردم هستيم به ميدان مي‌آييم و در ساخت منازل، بهينه سازي زير ساخت‌هايي مثل چشمه، مدارس و خانه‌هاي بهداشت کمک مي‌کنيم.

وي افزود: در حال حاضر مساله اصلي ساخت مسکن‌هاي مردم است و هرزمان که هماهنگي‌هاي لازم را فرماندار شهرستان انجام دهد به همت سردار اکبري فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري، پيگيري‌هاي سردار زهرايي رئيس بسيج سازندگي کشور و همچنين سرهنگ فولادي مسئول بسيج سازندگي سپاه استان، حتي از همين امروز، در صورتي که تيپ نقشه ها، الگوهاو هماهنگي‌هاي لازم با بنياد مسکن و سهم دولت مشخص شده باشد ساخت و ساز منازل تخريب شده را به صورت خوب، زيبا و استاندارد مطابق با آئين نامه‌هاي زلزله، آغاز کنيم.

سردار سليماني گفت: مردم نجيب و وفادار سرزمين بختياري حق زيادي گردن انقلاب دارند و نظام مقدس جمهوري اسلامي هم نشان داده است که در اين صحنه‌ها همچون زلزله سي سخت در استان کهکيلوئيه و بوير احمد در کنار مردم است.

وي بيان داشت:براي ساخت و ساز سريع واحد‌هاي تخريب شده علاوه بر کمک و تسهيلات دولت، از لحاظ مالي و نيروي انساني براي ساخت و ساز سريع و همچيني اسکان موقت کمک خواهيم کرد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html